Traveler page
Copy link
Whats App
X
M.O.
Bună seara,
Țin să le mulțumesc colegilor
dvs. sau mai bine zis angajaților de la metroul București care au lucrat pe
linia Berceni- Pipera (în acest sens) seara zilei de 16.12.2023 în jurul
orei 18 pentru că m-au ajutat să recuperez geanta cu acte și documente, uitată de mine pe bancheta metroului.
Când mi-am dat seama cu nu mai aveam genta am apelat la caseria din stația Aurel Vlaicu iar domnișoara de serviciu a dat telefon imediat agenților din metrou care mi-au găsit geanta și la întoarcerea metroului în stația Aurel Vlaicu mi-au înmânat-o cu conținutul integral.
Nu stiu numele lor dar țin să le mulțumesc pe această cale și vă rog să le transmiteți tot respectul meu. E aproape incredibil că mai există astfel de români și astfel de angajați în zilele noastre.
Ne transportați în fiecare zi și aveți și grija de noi!
Felicitari echipelor Metrorex !
cu stimă
M.O.
Ca urmare a e-mailului dumneavoastră, înregistrat la Metrorex cu numărul M.01/200036/18.12.2023, dorim să vă transmitem mulțumiri pentru aprecierile dumneavoastră la adresa colegilor noștri de la stația de metrou Aurel Vlaicu.
Feed-back-ul primit din partea publicului călător este foarte important pentru noi, deoarece ne dorim îmbunătățirea continuă a activitității pe care o desfășurăm. Aspectele pozitive pe care le-ați evidențiat reflectă eforturile echipei noastre de a asigura servicii de calitate.
De asemenea, le vom transmite colegilor noștri aprecierile dumneavoastră, deoarece satisfacția călătorilor este unul dintre motoarele principale care ne motivează să fim mai buni în ceea ce facem, iar exemplul dat de dumneavoastră merită popularizat pentru a fi urmat.
Vă mulțumim încă o dată pentru încrederea pe care o aveți în noi și sperăm să onorăm și pe viitor datoria pe care o avem față de publicul călător, dând valoare acestui spațiu public important – metroul bucureștean.
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,
ec. Mariana MICLĂUȘ
Asociația A.
M.V.
O.F.I
Bună dimineața,
Așa cum am detaliat telefonic operatorului dumneavoastră, vă rog să efectuați demersurile necesare în vederea supervizării angajatei de la stația Crângași, mai exact, doamna care se ocupă cu vânzarea cartelelor. Vă stau la dispoziție cu mai multe informații dacă vă sunt necesare.
Vă mulțumesc,
O.F.I
Stimată doamnă O. F. I,
Urmare a adresei dumneavoastră înregistrata cu numarul ...., vă comunicăm urmatoarele: Metrorex face eforturi pentru a asigura servicii de calitate, iar personalul comercial este instruit periodic în cadrul ședințelor de scoala personalului să respecte ordinele și reglementările de serviciu, să adopte un comportament civilizat și un limbaj corespunzător în relația cu publicul călător și să dea dovadă de atenție la solicitarile acestuia. Personalul Metrorex găsit vinovat este reinstruit, atenționat sau sancționat conform reglementărilor interne, în funcție de gravitatea faptelor. În urma situației semnalate de dumneavoastră, a fost dispusă o cercetare asupra salariatei de serviciu la momentul respectiv în statia Crângași, însă aceasta a avut un punct de vedere diferit față de cele reclamate. Având în vedere acestea, se ridică unele semne de întrebare asupra modului în care au decurs lucrurile, motiv pentru care vom lua măsuri de reinstruire și urmarire în activitate a angajatei prin intermediul personalului cu atribuții de control și instruire. Vă multumim că utilizați serviciile noastre și apreciem interesul dumneavoastră în îmbunătățirea activității noastre.
Cu stima DIRECTOR GENERAL,
ec. Mariana MICLĂUȘ
Bună ziuă,
Vă mulțumesc pentru răspunsul pe care mi l-ați oferit și pentru profesionalismul de care ați dat dovadă în vederea soluționării situației. Mă bucur că luați în considerare feedbackul clientilor dumneavoastră, de aceea, nu mă voi retine în a vă relata situatiile mai puțin plăcute pe care le întampin în circumstanțele Metrorex.
O zi placută,
O. F. I
A.